Wednesday, February 08, 2006

Verlof

Gister begon K. over verlof. We moeten dringend ons verlof gaan vastleggen. Klein detail; ik heb geen zin om op verlof te gaan..

Dit klinkt héél raar, ik weet het. Maar ik heb geen zin om koffers te pakken, een tent op te zetten, om de dag de tent terug af te breken en verder te trekken! Er is één plek waar ik mijn vakantie wil doorbrengen en dat is in mijn bed! Ik zet de "traditie" van Yoko en John verder :o)

Terug serieus.. K. zou het fantastisch vinden om met een mobilhome op verlof te gaan - euh wablieft? Ik was blij dat ik neerzat!! Newsflash: van het geld dat we uitgeven voor zo'n tuteke te huren, kunnen we evengoed een douchecabine plaatsen!!

Om iets héél lang, héél kort te houden - we zijn er nog niet uit en het zal er niet op verbeteren!

No comments: