Tuesday, February 07, 2006

Snif snif

Ze heeft lang op zich laten wachten - de jaarlijkse verkoudheid. Dankuwel..

En nu loop ik rond met een snotneusje, doffe hoofdpijn rond neus/ogen en 'fluitende' oren. Joy oh joy

Ben daarnet tot 't besef gekomen dat het leuke aan simmen eraf is - en dat is niet goed! Als ik mijn koffer neem, weegt ze precies 10kg meer. Dat gewichtstoename zou nog kunnen kloppen, zoveel meer brooddeeg en andere spullen, maar het zit 'em tussen de oortjes (en nu heb ik het niet over de verkoudheid). Dit gevoel had ik 4 maanden geleden nog niet (waar een cursus al niet goed voor is). Hoe dan ook; zaterdag valt het verdict.

Moet steeds denken aan iets dat K. onlangs zei (tijdens één of andere 'discussie') - "Ik hoop dat je erdoor bent, want dat betekent voor mij dat je je toch nog voor iets wil inzetten"..
Dat doet pijn!

No comments: