Wednesday, February 08, 2006

27 Miljoen

We zijn met 27 miljoen!! Deze morgen staat in het nieuws dat er wereldwijd 27 miljoen blogs zijn - veel hé. Benieuwd wat die allemaal te vertellen hebben :o)

Gister een slechte simulatie gehad. Moest een simpele 'demonstratie' brandwonde maken. Ik begin en tot de voorlaatste fase ging het goed. Tot ik op het einde nog een beetje wou bijkleuren - spel om zeep natuurlijk! Heb wel ondervonden dat ik de uitslag op mijn hand mee onder de brooddeeg moet krijgen - zo heb ik minder last van dat kleurverschil. Klein detail; pikke pik é

Heb gisteravond nog smsje van E. gekregen. Tijdens de evaluatiegesprekken (lees: deliberaties) houden we een brooddeeggevecht..

Ben eens benieuwd voor zaterdag - wat als ik niet slaag? Ik heb schrik voor de reacties.. Soms merk ik dat er andere op je neerzien en zou dit niet verergeren moest ik een 'aspirientje' blijven. Niet van wakker liggen en er gewoon voor gaan zeker..

No comments: