Tuesday, January 10, 2006

Watje & Kreng

Matti en ik moesten gister naar de dierenarts. En alsof het nu niet moeilijk genoeg is kreeg ik te horen dat Matti de niesziekte heeft.. Ik was al een paar keer op het internet gaan zoeken naar de nodige vaccinaties en heb zo de uitleg over de niesziekte gevonden. De ziekte kan fataal zijn voor jonge en oudere katten.. Ze heeft er gister een vaccinatie voor gekregen en een zalf voor haar ene oogje en nu moeten we wachten - maar ik heb de indruk dat het niezen toeneemt en dat haar andere oogje ook begint te lopen. Ik bel strakjes toch terug naar de dokter. Ik heb me gister sterk kunnen houden tot K. thuis kwam en ben toen beginnnen snikken (watje).

Gister is D. ook gekomen om eens een klapke te doen met J. Die laatste is zwaar teleurgesteld dat hij nog niet terug naar Antwerpen kan.. Hij zal dus nog wat langer in 'Strafkamp Kruibeke' moeten blijven ;o) En dat is vermoeiend - ik kan niet uitleggen hoeveel energie die jongen op zo'n korte termijn opeist. En toch geef ik niet toe aan die jongen zijn grillen (op dit gebied ben ik dan een echt kreng). Al krijg ik meer en meer het gevoel dat ik er niets meer met te maken wil hebben. Per slot van rekening weet ik hoe J. over mij denkt..

Misschien komt dit ook door de samenloop van de omstandigheden - een hels kerstverlof, zorgen om N.G., Matti en J. en de Module 3 - die van 't weekend terug begint :o/ .

Wanneer is het eerste verlengde weekend er ;o)

Heb net met een dierenkliniek in Berchem getelefoneerd - heb veel info via hun site gevonden. Matti had geen vaccinatie mogen krijgen omdat ze al ziekjes is - ben razend op de dierenarts. Morgen om 9h hebben we een afspraak en ondertussen hou ik de papieren zakdoekjes-industrie draaiende..




No comments: