Tuesday, January 17, 2006

Ola

Gister liep er iets mis met de server en was mijn blogje plots verdwenen..

Ik had me gister voorgenomen thuis verder te werken aan mijn ontwerpen maar barstende hoofdpijn heeft daar een stokje tussen gestoken. Om 16h30 was ik thuis, ben beginnen oprommelen, afwassen en heb de kattenbak uit de keuken ververst. En daar is het mis gelopen.. Een dafalgan, wat slaap, complete stilte, wat cola en 3 uur later ging het beter. Heb nadien nog fameus onder mijn voeten gekregen van K.

Heb uiteindelijk mijn situatieschets kunnen afwerken want qua samenwerking via mail klikt het niet zo in onze groep - mijn mening hé, het kan zijn dat de rest daar anders over denkt.

Vrijdag zou J. terug naar Antwerpen gaan. :o) Is al één iets minder om van wakker te liggen..

'K heb me voorgenomen zaterdag zeker tot 12h in bed te blijven liggen - hoeveel keer slapen is dat nog ;o)

No comments: