Thursday, December 29, 2005

Verlof?

De week tussen kerst en nieuwjaar heb ik verlof. Nu ja, verlof..

Ben deze week aan de doopsuikerbuisjes voor C. begonnen. Om één buisje af te werken heb ik 3 kwartier nodig, na 2 buisjes moet ik een uurtje stoppen en moet ik eerst mijn hand/vingers masseren omdat die letterlijk 'krom' blijven staan. En als ik dan mijn vingers ineens zou strekken zou ik serieuze spierschade kunnen oplopen.

En dinsdag en vandaag ben ik in ons lokaal gaan oefenen voor de Module 3. Om dit kort te beschrijven: veel gevloek, gezucht en gesnoep!! Morgen wil ik aan mijn scenario beginnen (nog zo'n plezier)! Ben er vandeweek bijna in geslaagd om de keuken te laten afbranden.. Was de pot met kokende botjes vergeten van 't vuur te halen :o(

En ik ben deze avond naar mijn petekind en zijn familie gegaan voor zijn kerstcadeau te geven! Heb zelf supermodern peper- en zoutvat gekregen - zo'n mechanische. Keicool!!

Ergens tussenin zijn we nog kerstcadeautjes gaan halen, hebben nog familiebezoekjes afgelegd en probeer ik het huis aan kant te zetten voor de komende eindejaarsavond.

En eigenlijk is het ieder jaar hetzelfde; de feesten komen eraan en de sfeer is leuk, fijn en gezellig .. maar ergens ben ik toch blij als ze voorbij zijn.

No comments: