Tuesday, December 13, 2005

Terug aan 't werk

Na 2 'kalme weken' ben ik terug aan 't werk. Bye Bye kalm, rustig leventje - hello hectische toestanden ;o)

Ik had me voorgenomen om tijdens het kerstverlof (ben thuis tussen kerst en nieuw) aan de 2de slaapkamer te beginnen MAAR D&N hebben gevraagd om de staafjes voor C 's doop te graveren. En aangezien het er maar een 30-tal zijn heb ik het gevoel dat er niet veel geschilderd zal worden.. Niet dat dat graveren tegen mijn zin is, hoor! Ze vroegen dat en ik wil dat heel graag doen (heb trouwens al een superschattig idee).

En de cadeau voor D moet ik ook nog graveren - Eén en al graveerplezier in mijn verlof dus! Och, ik wil niet stoefen maar het resultaat zal er mogen zijn - if you know what i mean :o)


Ondertussen komen de feestdagen dichterbij en ik zie er eigenlijk niet naar uit. Ik weet niet waarom maar de sfeer vind ik fijn maar ik heb de laatste jaren het gevoel dat er gefeest MOET worden! Het zal wel aan mij liggen..


No comments: