Wednesday, December 14, 2005

Sinterklaas & Kerstman

Hihi de bovengenoemde personen zijn het werk gepasseerd en dat betekent dat ik binnen een week op regim moet :o) Wij zijn met ons g** in de boter gevallen hoor; 3 boeken, een assortiment champagne (3 flessen), een doos koekjes, truffels en een mooi potpourrizakje. En neen, het is niet voor dinne potpourri dat ik op regim moet!!

K. belde en zei dat hij op 't werk pralines had gekregen - ha bolleke toch! Nu weet ik goed genoeg dat wij enorm veel krijgen en dat het op een ander niet zo is. Dus dankuwel sint en kerstman (ofwel baas)!

Heb eindelijk X. te pakken gekregen en tot hiertoe zijn we zondag afgesproken. Wil toch eens een goed klapke doen, het is nodig. X. zelf ondervindt geen enkele problemen hé, alles is in orde - maar het is X's omgeving die merkt dat er iets moet gebeuren. Nu nog een goede manier vinden om dat duidelijk te maken..

En mijn lieve, kleine, schattige broertje dat ik nog in bad heb gezet, waarvan ik luiers heb vervangen, fruitpap heb gegeven, heb vastgehouden toen hij leerde lopen gaat tegenwoordig door het leven met 2 tattoo's op zijn lichaam. AAHHHH

De ene tattoo is een aandenken aan ons mama (dat is wel keilief hé). En de andere is een kanjer van een salamander - eentje met een afmeting die je enkel in een Star Wars - aflevering tegenkomt!! Volgens J. deed het enorm véél pijn - héhé troost voor mij.

No comments: