Thursday, December 01, 2005

Moe

Kan iemand mij uitleggen hoe het komt dat ik, in het midden van mijn verlof, om 20h42 'steendoodmoe' in mijn bed zit.. Het leuke is wel dat de eetkamer bijna af is en dat ik nu bezig ben om de kast te schilderen - tot grote ergernis van K. ;o)

Gister hebben we - zo sportief als we zijn - van de 6 naar de 9 zitten hollen. Resultaat: al een paar kerstcadeautjes, een stel cursisten die zijn 'voorbereid' op hun examen helper, een geïnstalleerde PS2 (heb binnenkort een zwaar verslaafd lief) en een nieuw ingerichte grimeerkoffer :o)

En dat laatste was nodig! Ongeveer een anderhalve maand geleden hef ik mijn grimeerkoffer op - na simuleren in Hoboken denk ik. En 'het' schiet in mijn rug - joy oh joy. Ik de auto ingekropen want ik moest nog naar huis. Thuis aangekomen met K. dan maar naar de spoed gereden voor een 'picuur' in mijn ... Aangezien het niet de eerste keer was dat mijn koffer aan de basis van mijn 'verschot' lag, vond ik het hoog tijd voor zo'n nieuw ding! En nu staat er in onze gang een spiksplinternieuwe, met wieltjes voorziene koffer zodat er niet veel opgehoffen dient te worden :o)

Maar genoeg daarover - ik kruip onder de wol!

No comments: