Friday, December 02, 2005

Lang Leve Bon Jovi

Het is niet mooi wat ik nu vertel maar tegenwoordig erger ik me enorm aan onze 'tv-zangtalenten'..

Je kan geen enkele radiozender meer op zetten of je hoort wel één of andere idool/academy-deelnemer/finalist die het beste van zichzelf geeft. En op zich is dat niet slecht - belgisch talent daar gaan we voor - maar niet de ene na de andere hé! Het is nu zover dat ik van de ene radiozender naar de andere zender 'zap' om ons belgisch tv-zangtalentenjacht-deelnemers/finalisten te ontwijken - ik weet het; dat is niet mooi maar ik kan er niets aan doen.

Het is een uitzondering om een uurtje 'belgisch-vrij' te zijn. En dan vraag ik me af: waar zijn Bon Jovi, Pink, Within Temptation, Cher, Eros Rammazotti (?), The Beatles, Faitless, zelfs The Village People mogen terug opdagen..

Tot het zover is heb ik een paar ceedeetjes in de auto liggen!!

No comments: