Friday, December 16, 2005

4 jaar

4 Jaar geleden is mijn mama overleden. Zij was mijn allerbeste vriendin en ik mis haar enorm! De feestdagen die eraan komen maken het er niet makkelijker op - ook al wen je daaraan. Maar toch..

Hoe zou het zijn als 4 jaar geleden alles normaal was verlopen, heb ik geen fouten gemaakt, wat als het goed was afgelopen, waarom wij, ... En het zijn allemaal vragen waar geen antwoord op gegeven kan worden of waar ik geen duidelijk antwoord op gekregen heb! En dat laatste is nog het rottigste want een deel van dat gevoel wordt bepaald door 't feit dat je een onduidelijk 'antwoord' hebt gekregen, waardoor ik dan denk dat men je wil sussen..

Ik ben iemand die duidelijke antwoorden wil! 'T is goed of slecht, wit of zwart - voila aub duidelijk!! Ook al doet dat pijn hé, maar dan weet je wel waar je staat!


Ik ben ondertussen wel tot de conclusie gekomen dat wat je ook doet, je zoiszo met 2 vragen blijft rondlopen: 'had ik niets meer kunnen doen' en 'heb ik wel het juiste gedaan'.

En dat zijn vragen waar niemand een antwoord op kan/wil geven..

Het enige waar ik zeker van ben is het volgende: dat ze er niet meer is, dat doet pijn - morgen, gister, binnen 3 jaar.. Maar betekent dat niet dat je die persoon enorm graag ziet..

No comments: