Friday, November 25, 2005

Vrijdag

Yes het einde van de week gehaald..

Maar lang uitslapen zit er dit weekend niet in - Module 3-weekend.
Ben ik materieel voorbereid - ja!
Ben ik geestelijk voorbereid - neen!
Ik ben eens benieuwd wat het dit weekend zal worden.. Zal het maandag weten te schrijven. Maar ik verwacht niet veel positief nieuws :o/

Heb gister R. nog aan de lijn gehad - met de vraag of K. en ik geen 'speciale' hobby hebben. Weeelllleeuuhh.. neen! Om de één of andere reden komt men voor zoiets steeds naar mij!? Beteke uitleg: via Man bijt Hond - het gedeelte 'Wordt vervolgt' - zijn ze bij R. uitgekomen. En nu zocht R. iemand die ze terug kunnen volgen.. Maar aangezien R. in beeld komt met 't simmen moest ze iemand zoeken met een andere maffe hobby. Heb dan maar reclame gemaakt voor mijn collega 's van de BEA's (nieuw project). Ben eens benieuwd :o)

No comments: