Tuesday, November 22, 2005

Terug vertrokken!!

En na een paar dagen volledige rust zijn we terug op de been (lettterlijk en figuurlijk). Het trekt nog wel hier en daar maar dat negeren we ;o).

Nog 4 dagen werken te gaan en dan 2 weken verlof!! En dan breekt de strijd los; K. en ik willen elk een andere kleur in de eetkamer.. En die kleurenstrijd moet nog uitgevochten worden - dat de beste mogen winnen (of diegene die het langst kan zagen bij de ander..).

Maar voor zover die strijd losbarst, is er nog een weekendje Module 3! Vol goede moed trekken we richting Malle om daar bakken kritiek over ons te krijgen en om zondagavond krom van de stress te eindigen. Ik zie nu al uit naar de zondagavond dat ik in de zetel kan ploffen - we hebben les van 9h 's morgens tot 9h 's avonds. Vorig Module 3-weekend had ik zondag nog moed om in de nachtwinkel ijs te gaan halen (troost gezocht). Op dit ogenblik vrees ik dat ik daar de komende zondag de moed niet meer voor ga hebben.

Enfin, ik vertrek eens richting stad. Ik heb nog ergens een broertje zitten dat wat troost en een berg knuffels kan gebruiken.

No comments: