Wednesday, November 09, 2005

Intro

Hoi

Ik ben Lie, 26 en gelukkig samenwonend met K. in Oost-Vlaanderen.

Weblogs zijn me niet vreemd en het leek me wel eens fijn om mijn momenten van vreugde, verdriet, pure frustratie, stress en wel eens belachelijke gebeurtenissen 'vrij' te geven zodat andere ook kunnen meegenieten.

Mijn huidige 'situatie' ziet er als volgt uit:

* sinds september 2004 wonen K. en ik in Oost-Vlaanderen (huisje gekocht) en we zijn bezig met 'verfraaiing-werken';


* september 2005 ben ik met de opleiding 'Algemene cultuurwetenschappen' begonnen en het wordt hoge tijd om in mijn schoolboeken te duiken;


* vorig weekend is de cursus Module 3 van het RK van start gegaan ('vervolg' op de aspirant). Er is ons op voorhand gezegd dat het moeilijk en zwaar zou worden en dat wisten we ook. Maar na vorig weekend is 'moeilijk en zwaar' lichtjes uitgedrukt..

En verder zijn er de gewone dagelijkse dingen..

No comments: